Razne studije su ispitale ukupno oko 13 000 učenika uzrasta 3 do 14 godina i otkrili su da bolje rezultate imaju oni učenici koji tokom časova imaju fizičku aktivnost. Rezultati su bilo bolji i tokom časova i kasnije na testovima.
Ispitivani su rezultati testova, ali i to koliko su deca obraćala pažnju tokom časova, gde je otkriveno da bolju koncentraciju imaju učenici koji imaju fizičku aktivnost u toku časa.
Vežbe fizičke aktivnosti uključivale su razne poligone, trčanje do određene tačke i odgovaranje na pitanja, skakanje kao matematičku vežbu, i mnoge druge. Vežbe su imale širok dijapazon, ali su takođe bile veoma jednostavne za izvođenje u učionici, tako da nastavnici nisu imali problema oko instrukcija i prostora.
Istraživači se slažu da je najveći razlog neaktivnosti učenika to što sede ceo dan, pa im tako dan bude monoton. Kada imaju fizičke aktivnosti, lakše pamte nastavno gradivo, jer se uz učenje igraju, tj. uče kroz iskustvo.
Međutim, istraživanja su dokazala takođe da 29% ispitane dece provede samo 30 minuta vežbajući tokom školskog dana, te je napravljen predlog da bi trebalo produžiti to vreme na minimalno 60 minuta dnevno.
POTREBNA VAM JE POMOĆ?
Ukoliko vam je potrebno više informacija o našim uslugama, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim vam je uvek na raspolaganju.